Avtogeni trening za nosečnice

0
1486
Sprostitev
Sprostitev

Avtogeni trening je znanstvena metoda, s katero lahko dosežemo stanje globoke sprostitve s pomočjo lastnih misli in sugestij.

Povezanost telesa in psihe je najvidnejša pri stresu. Pod vplivom psihičnih napetosti pride do sprememb v delovanju telesa, ki negativno vplivajo na zdravje. Z rednim vadenjem avtogenega treninga razvijamo umirjenost in sproščenost, s čimer preprečujemo kopičenje napetosti v različnih organih telesa.

Raziskava, v katero je bilo vključeno več kot 1000 žensk, kaže tudi dobre rezultate pri uporabi avtogenega treninga v času nosečnosti, poroda in v postnatalnem obdobju. Rezultati kažejo, da je redna uporaba avtogenega treninga v času nosečnosti pomagala pri zmanjšanju napetosti, tesnobnosti, strahu, nespečnosti, glavobolov in bolečin v hrbtenici.

Med porodom se je zmanjšala izčrpanost, ohranil krvni pritisk, pravilno dihanje in bitje srca. 70 % žensk, vključenih v to raziskavo, je navajalo, da je bil porod manj boleč zaradi zmanjšanja stresa in napetosti mišic. Hitreje so si opomogle od psihičnega in fizičnega stresa pri porodu.

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here