3 enostavne vaje za krepitev trebušnih mišic

0
743
Vaje za trebuh.
Vaje za trebuh.

Preden začnete delati vaje se posvetujte s svojim zdravnikom, kdaj po porodu jih lahko začnete izvajati.

1.    Sedite na rob vašega kavča, noge položite čvrsto na tla, roke prekrižajte spredaj na svojem trupu in se počasi ulezite in sedite nazaj. Odzgoraj napnite trebušne mišice, pazite, da se noge ne bodo dvigovale s tal, in naredite deset ponovitev.

2.    Lezite na bok, eno roko podložite z blazino (to je tista, na katero se opirate), drugo dajte v pas in z iztegnjenimi nogami dvigujte boke v zrak. Vajo ponovite tudi na drugi nogi, in sicer deset dvigov na eno stran in deset na drugo.

3.    Roke položite čvrsto ob svojem telesu, da vam bodo za oporo, noge pokrčite in gibajte kolena proti bradi. Spet deset ponovitev.

Nekatere vaje pa lahko izvajate tudi s svojim otrokom. Več o tem si preberite tukaj.

Priporočeno je narediti deset ponovitev brez premora, nato kratek odmor, nato pa niz vseh treh opisanih vaj vsaj trikrat ponoviti.

Za celotni članek z več priporočili kliknite tukaj.

 

 

DELI

Sodelujoči strokovnjaki:

Prejmite redne uporabne informacije za vašega otroka Brezplačno.

NAPIŠITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Please enter your name here